torsdag 28 juli 2011

Ut på gatan som läderbög och en utlösning

Väl på hotellrummet på eftermiddagen blev det till att svida om. Rakade mig först på magen ungefär där byxlinningen sitter då jag dagen innan hela tiden hade hårproblem där när de nya byxorna skulle stängas. Det visade sig vara dumt...

Denna gång tog det 3 försök, dvs 1 minut kanske att stänga byxorna och ett par minuter till för att stänga dragkedjan utan att få någon pungkula på "fel sida". Läderskjortan på, Cowboystövlar på, jätteplånboken i bakfickan med kedjan fäst i livremmen, det breda armbandet och de coola solglasögonen. Helt fel frisyr dock.

Klädd på det sättet traskade Ponte genom hela Redlight District, över de två största shoppingstråken och vidare till en av läderbarerna. Det var pirrigt och nervöst, men när jag halvvägs mötte 3 damer i (troligtvis) holländska folkdräkter så kände jag mig inte fullt så udda. Höll ut en timma i den outfiten innan det gjorde för ont.

Det roliga är att de enda som stirrar är turister, lokalbefolkningen här är van vid det mesta. Någon butiksanställd berättade att han oftast sticker direkt från jobbet i full läder- eller någon gång gummimundering, på spårvagnen och sedan in på typ ICA 5 minuter innan stängning, allt utan att väcka någon större uppmärksamhet. Underbar stad...

Bytte om, återgick till barlivet.Träffade någon trevlig sak i en av barerna, hängde med honom till mörkrummet, hade lite gos och luftsex, men när jag för andra gången tog fat i hans lem backade han ur, jag överskred tydligen hans gräns. Blev missnöjd, traskade till nästa läderbar där bartendern jobbade i en mycket fin bar överkropp och hade ett trevligt snack med någon kul kille.

Vidare till Cruisingklubben Fuxxx som var rätt tradig, Snygg pågaslyngel i garderoben, men inte mycket mer... Traskade rakt över gatan till Läderklubben Argos och fick en bra kväll, äntligen lite sex!

Texten nedan innehåller homosex som kan verka stötande för känsligare läsare!

Tröttnade på baren, traskade ner i darkroom-avdelningen i källaren. Någon tog fatt i min hand, stoppade ner den i sitt skrev. Ponte ner på huk, lem i munnen... Så vred han sig om och ville få sin röv slickad. Inte min grej, men jag överraskade mig själv genom att ställa upp. Slickade hans lem ren när han kommit.

Reste mig för att stänga mina byxor, men hann inte innan någon hade min lem i sin mun, ett ganska bra blowjob följde, "So that is what Swedish sperm tastes like" var hans reaktion efteråt. Nu hade Ponte inte lekt med sig själv, eller haft sex för den delen, på en vecka, så det var säkert salt...

Återgick till baren för en lugna-ner-mig-öl, någon kille som såg bra ut flörtade, jag var inte så sugen. Hade ett långt snack med killen i garderoben, han var trevlig och skulle bartendra på Fuxxx på lördagens björnfest och lovade att skriva upp mig på sin gästlista så jag skulle komma in gratis. Så slutade torsdagskvällen.

2 kommentarer:

Kim sa...

Åh, kära hjärtanes!

Ponte sa...

Det kan man säga...