torsdag 28 juli 2011

Analsex och vodkadrinkar

Fredag morgon var frukostmatsalen torr igen. Tog en tupplur efter frukost, lyckades somna och vaknade efter två timmar av ett brak när någon drog igen dörren till rummet bredvid så hårt att fönsterrutorna skallrade.

Planen för dagen var en att ta kvällen i Rotterdam. För ett par år sedan var gay out-games i Köpenhamn, vilket var en rejält festlig vecka. Nu var den mindre europeiska varianten Euro Games i Rotterdam under helgen. Hur som helst valde jag att skrota den planen och det var garanterat rätt val.

Tog det lugnt och begav mig sedan till en av läderklubbarna tidigt på eftermiddagen. I baren är det två personer, bartendern (han vars lem jag slickade på tisdagen) och garderobskillen från kvällen innan (som fortfarande var på torsdagsfest). Han väntade på sin kompis som var nere i darkroom-avdelningen och servicerade någon.

När kompisen dykt upp kom bartendern med den nakna överkroppen från dagen innan. Han tittade bara in på väg till sitt andra jobb i en Coffee Shop längre ner på gatan. Vi hängde med honom, så Ponte har nu också testat en riktig Coffee shop, det stinker där inne trots att dörren står öppen.

Turligt nog blev det inte mer än ett 2 minuters besök, utan vi tog till den andra läderbaren istället. Inget spännande där, men när vi återvände till den första blev det så att jag gav garderobskillens mörke kompis en rejäl omgång i någon kabin, mycket trevligt. Han hade förövrigt en rejäl svart dase, så jag lät honom inte leka med mitt hål, han var inte helt nöjd...

Sedan blev det vodka-drinkar, den mörke hittade någon som ville ha stor svart snopp medan vi båda andra satt på bänken i rökaravdelningen i darkroomet och snackade om allt möjligt medan folk sög av varandra, knullade i gången (istället för i någon kabin) och det stönades från alla håll. Lite konstigt, men väldigt Amsterdam.

Den mörke kom tillbaka, garderobskillen fann en spanjor och Ponte var vrålhungrig. När den mörke och jag dragit ner 2 vodkadrinkar till kunde jag inte vänta. Jag sa tack för idag och skyndade mig iväg för att äta.

Inga kommentarer: