lördag 30 juli 2011

Sex med byxorna på

Lördagkvällen spenderades i min nyinköpta outfit (dagen till ära med ett 49 kr's paraply som pricken över I:et). Började på Läderklubben Argos, inte många att titta på då det fortfrande var väldans tidigt.

Kilade tvärsöver gatan där Läderklubben Dirty Dick's återöppnat kvällen innan (efter att ha varit stängd i månader). Mannen i garderoben var läcker. Lite muskulös, lite hår på bröstet, snygg, 35-40 och trevlig. En läcker bar överkropp att fästa blicken på...

Då det var väldans stilla återgick jag till Argos, såg att Fuxxx bredvid nu hade kö utanför i regnet. Lite mer folk hade dykt upp, men rushen kom strax efter kl 1 då de båda läderbarerna stängde.

Mina nyinköpta byxor har dragkedja från 5 cm till höger om mitten till halvvägs ner på vänster lår och 3 sådana man kan fra i vilket innebär att man inte behöver öppna byxorna för att bekvämt kunna plocka fram lemmen, mycket praktiskt.

Gav mig ner i darkroomet, hittade någon intresserad och i ljuset mitt i öppnade jag byxorna och han fick sig en omgång. Brukar inte knulla med pubilk, men det var rätt så festligt...

Tillbaka upp i baren efter utträttat ärende, det var inte någon att snacka med riktigt, så efter ett tag bar det åter av ner i darkroomet. Valde den lilla helmörka delen denna gång. Gosade lite med någon, sög lite och hittade ett ställe med tre killar som blev knullade bredvid varandra.

Den ene påsättaren var klar, tog mig i armen och tyckte det var min tur. Ponte passade på, mycket udda, men kul. Också denna gång med enbart halvöppen dragkedja givetvis. Insåg att cigg-paketet i den lilla fickan bredvid lemmen var rätt tilltufsat nu...

Var ut för att ta en rökpaus och såg att det inte var någon kö till Fuxxxoch gav mig dit. Killen som skulle sätta upp mig på gästlistan jobbade i garderoben när jag dök upp, men han var rätt busy.

Kom in, det var varmt, speciellt i den outfiten. Massor av människor dansade nere i källaren. Stannade ett par timmar innan jag återgick till min säng. Lyckades traska i min supertajta outfit i 6,5 timma utan att det gjorde alltför ont, trevligt...

Inga kommentarer: