onsdag 20 juli 2011

En eftermiddag i Kongl Hufvudstaden

På onsdagen nådde jag Arlanda igen, tog bussen in till city, hoppade av vid St. Eriksplan, traskade ner till Mälarpaviljongen (med resväska) och fick mig en lunch.

Traskade med resväskan till Gamla Stan, fick mig en glass på kåkbrinken (nått jag lärde mig den gången jag bodde Stockholm för många herrans år sedan).

Till centralen, låste in resväskan, till Kungsan och njöt av solen, sedan till dagens träff.

Efter 2-3 minuters väntan dök de båda herrarna upp, Kimman och Sebbe. En halvtimmas snack-promme till Gamla Stan, sedan traskade de hem och jag till Chokladkoppen.

Efter det, till centralen och X2000 till Skåne, skönt och lugnt med första klass och allt.

Måste återigen beklaga mig över Stockholms homoliv, eller snarare bristen på sådant... Befinner mig just nu i en stad med 33 homobarer och klubbar, förstår inte hur jag ska hinna på mig. Man kanske skulle testa nakenklubb inatt. På god väg att hitta en ny favvostad.