söndag 10 juli 2011

Tradig eftermiddag

I fredags gjorde jag misstaget att inte ta med mig datorn. Har inte sett maken till stilla eftermiddag, efter 6 timmar hade jag sålt för 300 kronor fördelat på 5 gäster. Det var megatradigt...

Så blev det rush och stress ett par timmar och så en lagom avslutning. Någon full norsk friade till mig, jag kommenterade inte... Annars inget spännande vad jag kan minnas, mer än en mycket femi kraftigt byggd megahårig arab, det ser man inte varje dag.

Hade planerat att ta en tur i Bastuklubben, men var inte på humör. Traskade till Dansbaren för en gåhemöl, men det blev givetvis till 3 stycken. Inget kul hände, Ponte var trött.

Igår blev det tvättning och nu har jag packat väskan för resa nummer 1 som tar mig norrut, avgår från hemmet om 1,5 timma, ser ut att bli 10-15 grader, brrrr.

1 kommentar: