onsdag 20 juli 2011

För feg för gruppsexkväll

Vaknade söndag eftermiddag, rejält sliten. Efter frukost tog jag en liten promme i området och sedan en tur på Bastuklubb. Har hört en massa om den från några av mina gäster i Köpenhamn.

Totalt bottennapp enligt min ringa mening. Allt är ljust och fräsht, 10 killar som står och spanar in dem som duschar, två horpojkar och kanske 30 feta äldre tyskar som sitter i baren och dricker öl. Dessutom var det väldans varmt och fuktigt därinne, två saker som inte går värst bra ihop med bakfylla. Gick efter en halvtimma.

Traskade till stationen för middag, fick de första dropparna av en rejäl åskskur på mig och när jag ätit klart fick jag också de allra sista. Kände av ungefär 10 droppar totalt och pölarna på gatorna vittnade om en rejäl omgång vatten. Vilken tur man kan ha ibland.

På kvällskvisten tittade jag förbi baren där jag spenderat så mycket tid kvällarna innan och han herren från förra gången var givetvis där igen. Började med alkoholfritt och gick sedan över till vitt vin med mineralvatten i (spritzer tror jag det heter). Öl var inte att tänka på.

Fick reda på att det var gruppsexkväll på ett ställe, funderade verkligen på att gå, men valde istället att gå hem och svida om till läder och glida förbi läderklubben. Stannade till efter midnatt, men det var verkligen inget spännande som hände här inte. Skulle ha valt gruppsexkvällen...

Återvände till det som blivit stambaren och var den sista gästen att gå vid stängningstid kl 4 på morgonen

Inga kommentarer: