fredag 29 juli 2011

Ponte fick den hetaste mannen på stället

Fredagkvällen blev riktigt bra, förstår inte hur det gick till.

Efter middagen fortsatte jag till biljardstället. Hade extra läckra herrunderbyxor på då det i Club Church var underware night och det skulle bli nästa anhalt.

Träffade spelarna jag spelat med två dagar tidigare, spelade igen, såg någon snygg asiatisk kille med läcker bakdel och läcker överkropp, båda nedpressade i något tight, men han verkade inte intresserad. Jag blev sittande nära biljardbordet och så var det den asiatiske killens tur att spela

Helt oväntat ställde han sig bredvid mig och tog min hand. Fick en rejäl tungkyss och så var det hans tur att spela vidare. Efter hans spel följde 2 timmars hångel och så kom frågan om jag ville följa med honom hem. En av reglerna för semestern var att inte ge sig ut på något sådant. Funderade på saken, var nära att säga ja, men valde att avstå.

Efter ytterliggare en halvtimmas hångel tackade Ponte för sig och gick ut på gatan. Till underware night eller inte???? Hade beslutsångest, men sket i det. Till Läderklubben Argos, det var rätt val. Tänk att göra rätt val 3 gånger i rad, när hände det senast.

Hursomhelst var det ganska lugnt på stället, sprang givetvis på brassen jag träffat på tisdagen och han snackade och snackade och snackade. Begav mig ut på rökpaus, träffade på en jättetrevlig farbror utanför och snackade ett tag med honom. Det var då det hände.

Tre män i 40-årsåldern och den läckraste killen jag sett på flera månader. Givetvis latino (what else is new), märklig vild frisyr, snygg, lite muskulös och sexig som fan. Killen alla vill ha men ingen får eller nått. Nåja, de traskade in, jag funderade inte på saken eftersom jag inte kunde tänka mig att han skulle vara intresserad av lilla mig.

Brassen var försvunnen, dvs på herrarnas eller i darkroomet. traskade ner en stund, såg honom komma ut från en kabin och uppför trappan, mannen som kom efter honom ur kabinen var inte nått läckert, men ett hål antar jag...

En stund senare traskade jag upp i baren igen, brassen var inte där, den läckre latinon satt i baren och höll hov med ca 10 människor dreglandes över honom, flera av dem snygga och läckra. Traskade till bardisken, köpte en öl, tittade upp och våra blickar möttes. Blicken låstes, arga leken började, han förlorade, han klev upp från sin barstol, kom fram till mig och minuten senare hånglade vi vilt.

Hela baren stirrar, frågan "hur i helvete gick det där till?" hänger i luften. Man får plötsligt de där intensiva minuterna där resten av världen inte existerar. Han, jag, tungor, läppar, två varma bruna ögon och ett inbjudande brett leende. Inga tankar, man är under hypnos.

När det första komaliknande tillståndet gått över tar vi en tur till darkroomet. Det är inte ofta Ponte ställer upp, men den här gången var jag redo att ställa upp på nästan allt för att ha gjort det. Det blev väldans mycket glid och så satte han igång.

Det var rejält med halkig gammal sperma på golvet, så att stå bredbent var inte enkelt. Genom det glory hole som fanns kom en hand in klämde lite på oss från tid till annan, vi hade en voyeur... Vi kom tillsammans efter riktigt riktigt bra sex. Sedan tillbaka upp i baren, kändes rätt bra med de avundssjuka blickarna som kom min väg. En stolt och nyknullad Ponte tog en öl med latinon.

Fick hans kort, han var visst kanadensare, mycket involverad i gaylivet i sin stad och tidigare porrstjärna. Har letat runt på nätet och hittat ett par nakenbilder och namnen på en av filmerna, så det stämde tydligen.

Han skulle till Fuxxx på andra sidan gatan och undrade om jag inte ville med, men välfylld med smältande glidmedel som man behövde knipa inne, är man inte sugen på att gå vidare, så jag tackade för bra sex och önskade honom en vild natt.

Förstår inte hur det gick till, tänkte mer än en gång "är detta en väldans våt dröm eller är det på riktigt?" Kröp i säng mycket nöjd med dagen. Tur jag inte åkte till Rotterdam. Tur jag inte gick hem med den asiatiske killen, tur jag inte gick på underware night.

Inga kommentarer: