fredag 28 maj 2010

Slutklämmen

Så dags för slutklämmen från förra veckan. Så ligger jag plötsligt inte efter i historien, undrar när det hände senast...

När jag återkom till den Vilda baren på torsdagsnatten var det inte många människor kvar, ett par fulla stammisar, en trevlig turist och lite annat löst folk. Vid stängningsdags traskade jag vidare till Dansbaren där jag givetvis traskade på herren jag var på morgonvärdshus med.

Givetvis sprang man på lite andra bekantingar, men den ende lite hete killen på stället var inte intresserad av mig (som vanligt). Fick kvällens tredje inbjudan till vuxenmys, men avfärdade också den, vänligt men bestämt. Varför är det inget läckert som vill ha mig i säng?

Hamnade till slut på Nattklubben, men där var det trist, så jag åkte hem istället. Därefter blev det en Pingst i hemmet.

Inga kommentarer: