måndag 24 maj 2010

Mello

En gång i tiden var jag mello-freak, men det gick över för några år sedan. Trots det kommer jag naturligtvis att kolla in semifinalerna och finalen under veckan. Har jag bara lite tur med tågen så kommer jag kunna se hela semierna. Har inte följt inför-programmen, så jag har ingen koll, men men.

Finalen kommer att ses tillsammans med det halva paret. Nummer 2 är mer mello-nörd än de flesta och stackars nummer 1 har fått höra alla låtarna ett par gånger per dag de senaste månaderna.

Kollade lite igår på topplistorna och QX tror att Tyskland vinner, Unibet tror på Azerbajdzjan och Grekland finns tydligen också på en topplista. Engelsmännen tror på sitt bidrag medan på en spelsite ger den lägst odds till sistaplatsen... Om några dagar vet vi hur det hela gick.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det är asspännande. Tyskland ligger (äntligen) bra till.

Ponte sa...

Vi får se hur det går på lördag...