torsdag 27 maj 2010

Första esc-låten som dansbandscover är:

Läste i en dansk tidning idag att man oroade sig rätt mycket för huruvidare Danmark skulle gå vidare från semin. För Armenien, Azerbajdzjan, Israel och Sverige (???) räknade man som klara och danskarna skulle då slåss med 12 andra om de sista 6 platserna. Jag är kanske inte så övertygad... Antar att den holländska låten funkar i Värmland, kommer snart i svensk cover från Torbjörn-Lennartz.

Assisterade kompis H per telefon en smula idag så han vann en MP3-spelare i en mello-tävling i radio. Det var inte så mycket min förtjänst, var mest moraliskt stöd, men han var go å gla iallafall.

Nu ska vi bara se om Ponte lyckas avstå från AW imorgon, för då har jag klarat hela veckan!! Italienaren har förövrigt ringt varje kväll i veckan, jag har inte svarat.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Torbjörn-Lennartz kommer få en jättehit!
Hälsa danskarna att de kan vinna hela tävlingen.

Ponte sa...

Jag får hålla tummarna imorgon tillsammans med en hop danskar...