torsdag 6 maj 2010

Mellan bastuklubbsbesöken

Nästan 2 veckor efter...

Nådde Bastuklubben på lördagen vid lunchtid, betalade, klädde av mig, hittade ett bås som verkade tyst, låste in mig och somnade. 3 timmar senare knackar någon på dörren, antar att jag snarkade där jag låg på rygg. Så var det till att kliva upp, duscha, klä på sig och bege sig ut i seneftermiddagen.

Efter lite mat blev det den Vilda baren. Var överraskad över att det var rikligt med folk och god stämning så tidigt. En par stammisarna var jättefulla (som vanligt), en ung latino jag träffat på förr var där på jakt efter äldre män (men stammisarna hade av någon anledning tröttnat på honom) och hade inte väntat sig att jag var en sådan som skulle sova på Bastuklubb. Han hade förövrigt inga pengar (vill minnas att det var fallet senast jag träffade på honom också)

Några timmar senare var vi nere på en knapp handfull i baren igen, så jag slog vad med en av gubbarna om hur många nya som skulle dyka upp den närmaste timman. Med 5 minuter kvar av tiden var det fortfarande jag som ledde, men jag förlorade på slutet, aj då!

Så blev det besök i ett par andra barer, men inget kul alls och till slut blev det Nattklubben. Utanför stod en rykande nykrockad bil, oklart vad han krockat med dock. På Nattklubben var det varmt, jättetrångt och jättestimmigt. Orkade inte utan drog vidare till Bastuklubben igen...

Inga kommentarer: