söndag 9 maj 2010

Skott på byxorna

Så är man fortfarande långt efter i historien...

Sista veckan i april hade jag lite udda arbetstid, jag jobbade nämligen bara måndag och torsdag. Så på måndagen blev det en liten utgång även om jag inte skulle. Hade tagit på mig riktigt tradiga kläder för då brukar jag inte vilja gå ut nämligen.

Hade ett brev som skulle på lådan och när jag lämnat det kom bussen ner till stan. Ska jag, ska jag inte? Hoppade på den iallafall, hamnade i den Vilda baren och sedan gick det illa. Stammisarna var på shotrace och jag åkte på alldeles förmånga. Dessutom fick jag killen bredvids shot på mina jeans, givetvis nått svart och trögflytande. Nu var jag iofs inte den ende som blev spilld på.

Så var det hemåkningsdags, men jag bestämde mig för att skippa det och traskade istället vidare när det började tunna ut. Nästa ställe var mycket stilla, så det fick bli ett besök på Nattklubben istället. Det var också rätt bortkastat, så jag kunde lika gärna ha motstått frestelsen att ta bussen ner på stan.

3 kommentarer:

Kim M sa...

Usch. Jag vet hur det känns att få svart, trögflytande shot på brallorna. Inte bra! Tur att du slapp.

Kim M sa...

Ha ha. Nu fick jag läsa om. Kände väl att nåt blev fel i mitt huvud.
Jag lider med dig och alla de andra!
:)

Ponte sa...

Det är turligt nog lätt att tvätta bort...