söndag 9 maj 2010

På bastuklubben

Kanske lite magstarkt, känsliga läsare varnas...

Återkom till Bastuklubben lördagsnatten. Först hände inget spännande alls, mer än att jag mötte brasilianens bror (som är gift och har 3 barn), men så träffade jag Lammis. "Mitt hål är hungrigt" tyckte Lammis och snäll som man är ställde jag upp. Men innan vi kommit så långt skulle han iväg och dricka vatten. Jag låg kvar på britsen med dörren till båset öppet och in kom en latino jag snackat med i någon bar tidigare. Blev aningen överraskad och innan jag liksom kommit mig för att protestera satt han på mig. Så en omgång sex (om ej den roligaste på länge) blev det.

Traskade sedan runt och kollade efter Lammis, men hittade honom inte. Istället sprang jag på latinon från den Vilda baren. Hängde med honom in i ett bås, gosade ett tag, men han var trött och ville sova, så jag lämnade honom där. Hamnade i mörkrummet och fick en avsugning. Vilade mig med att dricka vatten, ta rykpaus och kolla på film.

Hamnade igen i mörkrummet, hade lite sex med någon med extremt benig röv, gjorde ont mot mina höftben. Traskade runt, kollade i ett halvmörkt hörn där det verkade vara folk som kollade på nått. Innan jag visste ordet av det blev jag indragen i det hela. Jag hade sex med A, B sög av A och C hade sin tunga upp i B och tre gubbar stod och tillfredsställde sig själva medan de kollade på.

Det hela avslutades på den upplysta scenen i mörkrummet där Ponte tillfredsställde sig själv innan han begav sig hemåt.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Beniga rövar klarar vi oss utan.

Ponte sa...

Ja minsann, sånt gör ont...