torsdag 13 maj 2010

Heterotungkyssar

Två veckor efter i historien...

Efter en långsam promme genom morgon-Köpenhamn på fredagsmorgonen nådde stammisen från den Vilda baren och jag fram till morgonvärdshuset minuterna efter öppningen. Ett par andra bekantingar ramlade också in efter hand.

Vi träffade på lite kul människor, bland annat en islänning som var rätt onykter och ville pussas. Passade på att ge honom en rejäl tungkyss vilket uppskattades. Nu var han iofs hetero, gift och har barn, men vad gör man inte.

Jag tror jag köpte 2 öl på hela morgonen och stammisen från den Vilda baren köpte nog bara en. För islänningen och hans kompisar, och några andra köpte öl till oss hela tiden. Vi hade inte möjligheten att säga nej.

Stammisen, en feminin farbror runt 60 började nu bli väldigt intresserad av att jag skulle följa med honom hem, jag avstod… Tillslut var morgonen över och Ponte traskade återigen till Bastuklubben för att sova. Vaknade efter mindre än 2 timmar av att två män hade en rejäl omgång sex i båset bredvid och jag lyckades inte somna om.

Insåg att jag inte kunde åka hem, för kommer man hem och kryper i säng klockan 18 är risken överhängande att man vaknar klockan 4 nästa morgon och det hade kanske inte varit någon hit.

Begav mig till den Vilda baren, fick lite alkoholfritt ett tag, men jag bara satt och hängde inte med. Två killar diskuterade nått med mig och jag orkade bara inte koncentrera mig. Bestämde mig för att vänta ett tag och begav mig hemåt, kröp i säng klockan 21 och vaknade nästa morgon klockan 11. Kan tillägga att jag inte var ute och demonstrerade den dagen…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det är så härligt när man inte kan säga nej. Bara tacka och ta emot!

Ponte sa...

Tacka och ta emot var orden...