onsdag 19 maj 2010

Glidmedel på golvet

Tidigt på lördagsmorgonen hade jag och den mycket svarta mannen hamnat på hans rum. Vi klädde av oss, kröp ner i sängen och gosade lite. Så blev det fyllesex och mitt i det hela åkte flaskan med glidmedel i golvet hörde jag, men lade inte ner någon energi på det. Tydligen hade han klivit på den, för en tredjedel låg i en pöl på trägolvet när vi var klara med vårt sexande.

Dessutom mitt i det hela hamnade vi långt ut på sängen som då lyfte på andra sidan och vi bägge två rasade i golvet. Om inte killen i rummet vaknade av det så vet jag inte. Kan förövrigt tillägga att han nafsade hårt, men hade överraskande liten lem. Jag var rädd att det skulle vara nått stort där nere.

Så gosade vi, sov (dessvärre inte i sked), hånglade lite, sov och vaknade vid 1-tiden på eftermiddagen. Noterade då i ljuset att när man tryckte ihop hans hud lite så var den blåsvart. Till saken hör att den Etiopiske grönsakshandlaren är rejält mörk, men han skulle se blek ut bredvid den här killen.

När vi vaknat blev det bakissex och efter en liten stund ringde det på dörren. Det var hans kompisar från Jylland som kom 2 timmar för tidigt. Vi låtsades inte vara hemma och plöjde vidare. Så nöjde vi oss, jag hoppade i mina kläder och han satte igång med att städa upp. Hans nafsande hade mer övergått till bitande och jag har 3 rejäla blåmärken under t-shirten. Insåg först då att det kanske inte var så smart att ta i säng med en kund…

2 kommentarer:

Kim M sa...

I säng med kund.
Ha ha ha.

Ponte sa...

Så det kan gå ibland