söndag 23 maj 2010

Mjukdjur i fickan

På lördagsmorgonen var vi så två killar som traskade vidare till Morgonvärdshuset, jag och någon okänd förmåga som verkade trevlig. På vägen stannade vi till och fick en liten bit mat och där sprang vi på en kille jag känner och hans väninna. Hon hade en katt i håret och han hade en ekorre i fickan. Båda mjukdjur, men i alla fall. Så de hängde med oss till Morgonvärdshuset.

Tyvärr tröttnade alla de andra efter ett tag, så jag blev kvar där och träffade ett konstigt par. Jag var inte säker, men den ena verkade väldigt homo, den andre killen var jag lite mer tveksam till.

Efter 3 timmars snack kom det till slut fram att jag hade rätt, även om jag inte frågat. Tillslut traskade vi till något ställe och käkade brunch och när de åkte hem insåg jag att det var för sent att åka hem. Man kan inte komma hem och hoppa i säng klockan 4 på eftermiddagen. Så det blev till att fortsätta.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Vilka tjusiga accessoarer! Mer sånt i gatubilden!

Ponte sa...

Klart posh med mjukisar