onsdag 3 februari 2010

Toyboy och tärningsspel

På fredagsmorgonen begav jag mig från Nattklubben och till Morgonvärdshuset. Var lite tidig så de hade inte öppnat och under de 5 minuternas kalla väntan träffade jag två andra från Nattklubben och en heteroman. Så när de öppnade tog vi plats tillsammans vid ett bord och snart skulle det spelas tärning.

Ponte är ingen spelare och det spelet hade jag aldrig spelat förr. Förlorade en av tre rundor, så det var inte katastrofilla i alla fall. Den ena av dem från Nattklubben var en herre i 50-årsåldern och den andra var hans typ toyboy. Den äldre bjöd in mig på födelsedagsfest som han skulle hålla på måndagen, tackade ja.

Till slut var jag jättetrött och även lite trött på sällskapet. Heteromannen hade somnat flera gånger. Skyllde på att jag var hungrig (vilket jag också var) och traskade iväg vid lunchtid. Lovade att dyka upp på nästa bar senare, men hade planerat att det skulle bli mycket senare.

Åt en kinabox och kom fram till att jag skulle till Bastuklubben och sova. Tog med mig mobilen in (var lite orolig att vakna efter en timma och tro att det var dags att kliva upp). Det var helt tomt därinne, bara ljudet från en heteroporrfilm som visades i nått bås hördes. Låste in mig i ett bås, kröp in under handduken och somnade.

3 kommentarer:

Kim M sa...

Aha, det är DÄR man ska sova!

Ponte sa...

Billigt hotell och har man tur får man proteinrik frulle...

Kim M sa...

HAHAHA. Men iiiiik.