tisdag 16 februari 2010

En tisdag i snöns tecken

Det blev en lång dag idag, 11 timmar på jobbet och sedan hem. Kom hem efter 4:e skjutningen i herrarnas skidskytte, så jag fick se också dagens guld. Bra gjort måste jag säga!

Annars är det mycket snöande. Igår på min lediga dag snöade det när jag klev upp och sedan fortsatte det hela dagen, även om det bara var lätt snöande. Det höll fortfarande på när jag lade mig igår. Imorse snöade det och sedan har det snöat hela dagen och fortfarande är det vita flingor i luften. Borde inte våren dyka upp snart?

Hamnade i ett litet dilemma på jobbet, så jag bad klippan / hunken Kim om lite hjälp och fick riktigt bra input. Jättetack för hjälpen!

Annars är jag lite fundersam över min chef. Lagerutrymmet är nu ganska fullt och de senaste dagarna har det kommit leveranser varje dag, vet inte riktigt var allt ska ta vägen. Hade förövrigt ett litet problem med bondagetejp idag, men det löste sig tack vare en trasig skrivare.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag undrar ju lite hur den där skrivaren kom till användning...
Gos.

Ponte sa...

Det kan man ju undra...