måndag 1 februari 2010

En engelsk kille

I torsdags kväll traskade jag så vidare, men inget spännande inträffade på nästa ställe. Fortsatte så till baren med den trevlige bartendern. Efter att ha hängt där en stund och träffat på den Äldre mannen var det stängningsdags och jag traskade vidare till Nattklubben.

Nattklubben var överraskade välbesökt, tidigare på kvällen hade det nämligen varit mycket stilla. Inte så mycket kul, träffade en bekanting och snackade med honom. Inget i närheten av ett ragg, men så blev det stängningsdags även där och jag träffade en kul engelsk kille med fina skinnbyxor.

Bestämde mig för att sticka till Morgonvärdshuset och traskade med engelsmannen och hans kompisar. De skulle till sitt hotell, men han med byxorna skulle komma efter till Morgonvärdshuset. Det visade sig senare att han inte gjorde det, men what ever…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Ibland snackar karlarna så jäkla mycket skit!

Ponte sa...

De gör ju det har jag hört (och upptäckt). Mindre snack och mer action vill vi ha!!