måndag 1 februari 2010

Sexsnack i baren

Idag var jag så ensam på jobbet, mina båda chefer flyttade nämligen så de hade inte tid att titta förbi (annars kommer de en stund iallafall). Men sitter man på ett kontor med 15 människor (det är teoretiskt, tror inte vi varit fler än 12 en enda gång) som jobbar i/med/på 20 olika företag så är det inte så ensamt kanske.

Idag skulle larmnissarna slutföra sitt. Det gick inte så bra, larmet fungerar men lull-lull -tillbehören fungerade inte trots att de kämpade i några timmar. Så kom låssmeden (som skulle ha bytt lås sista veckan i december) förbi, en äldre aningen senil, eller liknande, farbror. Han bytte låsen, men satte givetvis i fel lås. Så nu har alla ca 200 personer som jobbar i hela kontorshotellet nyckel till vårt lager, samma lås som till ytterdörren...

Har idag annars imponerats av en kund som inhandlade de största dildoer som finns tillgängliga. Funderade lite omkring den som är nästan 50 cm lång. Från mitt "hål" till axeln är det ca 75. Nu är jag alltför tight för att kunna ta den tjockleken, men om man leker med tanken skulle antagligen en del av tarmsystem fastna bakom det vänstra nyckelbenet (är lite högervriden ibland). Förstår inte och vill kanske inte heller förstå. Överlåter det med varm hand till folk som kan.

Efter jobbet blev det AW och inte många människor var det. Men historierna var desto värre. De talade om gamla stammisar (nu snackar vi 70 och 80-tal). Han som i den Vilda baren matades med ägg, den andra vägen och sedan lade dem. Och för att trumfa det han som gjorde samma sak med clementiner. Ett tag hade jag två äldre herrar som snackade om första världskriget på ena sidan och två som snackade om 50-talet på andra sidan. Antar att jag är för ung helt enkelt. Skippade förövrigt födelsedagsfesten idag.

Imorse glömde jag att äta halva min frulle, glömde också att ta på mig halsduken och dessutom både penna och sodukubok. Det blev mycket långtråkiga resor.

Dags att gå och sova och mentalt förbereda sig på ytterliggare 15 cm snö.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Jag förstår inte heller.
Inte heller sådana som kan ta enorma lemmar.
Inte heller sådana som ska envisas med att ta flera jättelemmar samtidigt. För att inte tala om nävar.

Ponte sa...

Eller fötter och ben för den delen... Små lemmar är de finaste, dem kan man ha till nått

Kim M sa...

Men en redig dase är roligare att hålla i när man sover.

Ponte sa...

Så du inte ramlar ur sängen...