torsdag 11 februari 2010

Så kom det viktiga

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

På fredagsnatten i ett rum på Köpenhamns dyraste hotell hade studenten i skydd av mörkret just klätt av sig, det hade jag också förövrigt. Vi kröp ner. Till slut började jag gosa lite med honom och då hände det. Rejält grovhångel riktigt länge.

Plötsligt trädde han på mig en kondom och i kolmörkret märkte jag att han stod på alla fyra och erbjöd sig. Sånt är inte enkelt när det är mörkt, men efter lite letande så gick det bra. Var rätt så överraskad att jag lyckades prestera trots att jag var rätt onykter vid det här laget. Det blev faktiskt riktigt bra sex. Tyckte jag iallafall...

Till slut utlöste han sig över min mage och det flödade på rätt friskt så det blev sperma i ansiktet också. Vi gick på herrarnas och tvättade av oss lite och återgick sedan till sängen.

Efter lite mer gosande (han gillade mitt skägg och skulle leka med det hela tiden) så somnade han med huvudet på mitt bröst.