onsdag 10 februari 2010

Så har man blivit med ring

Så var onsdagen avklarad, halva arbetsveckan har gått. Lyckades imorse skriva ihop en text som jag flyttade runt i så mycket att till slut förstod jag själv inte vad jag menade. Raderade och började om.

Har idag införskaffat en sk. kukring i metall, mycket fin. Har just testat den och insett att den banne mig var svår att få på. Ska sova med den och se om jag lyckas få av den när jag duschar imorgon. Men mina egna mätningar fungerade tydligen, hade (med hjälp av pi) räknat ut att detta var rätt storlek, den ska ju sitta tajt.

Väntade på tåget hem när en full man som såg ut som en genomsnittlig dansk lodis passerade förbi. Insåg att det var någon man förr i tiden brukade se på lite olika homobarer. Någon som flera varnat mig för. Höll låg profil och klev på mitt tåg.

Här kommer en bild på dagens fynd.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Hahaha.
Ser fram emot fortsättningen.
Jag vill veta allt om denna ring.
Hur ska den sitta egentligen?
Och varför?
Och hur känns det?
Och vad ska det vara bra för?
BERÄTTA ALLT.
(Bilder är inte att tänka på, antar jag.)

Ponte sa...

Det kommer NU