söndag 14 februari 2010

Lite väntan sådär på morgonen

Så är man åter igen en vecka efter, men men...

Vaknade lördag morgon på lyxhotell av att väckningen ringde. Turisten bredvid hade berättat att hans kompisar skulle hämta honom vid 9-tiden, så jag var tvungen att hoppa i kläderna och sticka iväg. Hade inte tid med en dusch, men försökte i alla fall piffa till håret. Det blev värre än det redan var…

Traskade iväg ut på gatan och då kom jag på att det fortfarande låg en använd kondom på golvet liksom en tom kondomförpackning och två tomma glidmedelsförpackningar. Så jag vet inte riktigt hur väl han lyckades dölja det som hänt.

Traskade till centralen och fick lite frukost, fortsatte sedan till Morgonvärdshuset. Tre killar, en svensk, en dansk och en latino (med långt hår och het skinnjacka) satt och snackade. Svensken var riktigt berusad och sa gång på gång till dansken (på engelska) you are so nice. De båda andra var rätt trött på svensken som malde på om fester han arrangerade. En massa kvinnor, det är bara att välja så ställer de upp och låter dig knulla dem. Så är det alltid på mina fester. Och gratis kokain och sprit och allt. Vet inte hur många gånger det dök upp.

När svensken gick på herrarnas traskade de båda andra. Lite synd för latinon var lite fin och cool, men jag är lite skeptisk till att ragga på heteroställe… På min andra sida hade jag två killar från provinsen. Den ena (som var lite full) var bara tvungen att komma förbi mig och berömma mitt skägg. Värst vad det blev poppis den här helgen, alla andra brukar tycka jag ska raka av mig det.

Den andre killen från provinsen stod med ryggen mot mig och hans bakdel var bara helt fantastiskt läcker i ett par coola tajta jeans. Dessutom var han rätt snygg även om hans intresse helt låg hos tjejen bakom bardisken… Borde ha joinat killarna, men har sista tiden helt tappat självförtroendet på danska, eller jag har väl aldrig haft nått iofs. När de gått tröttnade jag och väntade bara ut tiden, dagens första homobar skulle just till att öppna.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jo, man ska nog passa sig lite för att ragga på heterohak.

Ponte sa...

Även på dem som är homovänliga...