lördag 27 februari 2010

Ojdå

Varning: Personer som inte känner för att läsa GROVT homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Nådde Bastuklubben på lördagsnatten, traskade in, klädde av mig och bestämde mig för att titta runt lite. Brukar, när jag hamnar där, kolla runt stället för att se om nått händer och gör det inte det så kan det ju vara lite spännande i alla fall.

Kom till den lilla SM-avdelningen och kände plötsligt en lem mot mitt ben i kolmörkret. Därefter gick det åt helsike kan man kanske säga. En man låg där i en sling och hur det nu var så hamnade visst mina händer på hans kropp. Trodde att någons huvud var vid hans bringa, men efter en stund insåg jag att det var killen i slingen som låg väldigt konstigt.

Efter att han fört ner min högerhand mot sin röv ett par gånger och smörjt in den i nått rejält glidmedel ramlade polletten ner på Ponte. Fick plötsligt för mig att testa nått nytt. Min hand gled väldigt lätt in sisådär en 30 cm. Insåg då att jag faktiskt stod och fistade någon. Mycket märklig känsla…

Testade om det gick att få in vänsterhanden också, men det fick jag inte, varje gång jag testade drog han bort den. Sedan ville han att jag skulle knulla honom, det var ungefär som att svepa med lemmen i luften, eller som att kasta in en hatt i blå hallen.

Tröttande på det och skulle fortsätta min runda, men fastnade i en halvorgie på golvet där mörkret och ljuset möts och hade plötsligt en konstig lem i munnen. Den var liksom konformad, normalstorlek de första 5 cm och väldigt tjock på slutet.

Tröttande så på det och begav mig till mörkrummet och lekte med ett par män. Fick någons utlösning på benet och höll på att trampa på någon mindre klok person som låg på golvet och hade någon över sig som red (inte att rekommendera i ett mörkrum). Utlöste förövrigt i håret på honom som red bara för att det kändes som en bra sak att göra…

Kom sedan på att kolla klockan och kom fram till att jag var jättetrött, så jag tog en snabb dusch, hoppade i kläderna och skyndade till tåget hem.

2 kommentarer:

Kim M sa...

PONTE!
Jag rodnar.

Anonym sa...

Tomatröd här med!;)
Men Ponte du regerar!
//Båstadgrabb!