fredag 19 februari 2010

Massor av väder och en thaipojke

Ojojoj, idag på eftermiddagen ringde kompis H och ville träffas. Så jag ställde upp och tog en AW. Han hade kommit hem från Thailand häromdagen och hade träffat en thaipojke som han ville importera. Antar att det kommer bli svårt, men jag var snäll och supportande.

När jag så skulle hem försökte H att övertyga mig om att stanna och gå ut med honom, men jag lyckades avstå. När vi så stod på stationen dök en herre upp och sa "Riktigt gott med vin, har varit där och där ikväll igen". Så fortsatte han att babbla på och givetvis skulle han med samma tåg som mig, så han babblade på där också och jag fick hans kort...

Sedan fick jag en omgång väder. På min 10 minuterspromme från stationen fick jag uppleva regn, snö och hagel, allt i ett. Hoppas det slutar snart, vill inte ha trassel på väg till jobbet imorgon...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag vill också importera.
Eller kanske exportera mig själv, när jag riktigt tänker efter.

Ponte sa...

Portera kort och gott...