söndag 4 april 2010

Påskbrunch

Har visst glömt att önska er Glad Påsk, så här kommer det


En passande bild inför dagens övningar kanske...

Nu har Ponte ätit frukost. Vet inte riktigt hur det gick till, men jag kände mig inte värst trött igår och tvingade mig trots det i säng ganska tidigt. Vaknade 11 timmar senare, är inte riktigt människa ännu, allt är lite som i slow motion, hjärnan är lite trög.

Men nu ska jag göra mig iordning och om en knapp timma bär det av mot Köpenhamn igen, det är nämligen påskbrunch i den Vilda baren. Misstänker att detta blir en blöt kväll för brunchen infaller på ägarens födelsedag, vi får väl se hur långt in på eftermiddagen han lyckas överleva...

Hoppas få se och möta många fina män, det brukar hjälpa mot allmän avtrubbad slöhet. Tänk om man haft en kaninkostym

2 kommentarer:

Kim M sa...

"Påskbrunch i Vilda baren" låter inte illa alls!

Ponte sa...

Det var inte så vilt som jag trott, men men