torsdag 22 april 2010

Högklackad dans

Till slut tröttnade jag på den Vilda baren på lördagskvällen och traskade vidare. Nästa ställe var fullt och rätt tråkigt, så jag kom på att jag för en gångs skull skulle besöka Morgonvärdshuset på kvällen (har aldrig gjort det förr nämligen). Där var det heller inget skoj och jag kände inte för Nattklubben inte för Dansbaren och inte för Bastuklubben och sista tåget hade gått ett par timmar tidigare.

Bestämde mig för thaibaren. Det var antagligen korkat, men det får man ta ibland… Slog mig så fram mellan horor och knarkhandlare i horkvarteren och kom fram. Men Thai-killen var inte där. Det visade sig att han var ute för att försöka få tag på växelmynt.

En intressant sak både fredag och lördag vara att när de som jobbade i baren fattat att jag var hans kompis eller nått så var inga av hororna i lokalen på mig om nått. Däremot var det många andra killar och herrar som det kladdades på.

Mindre folk denna kväll. Damerna i baren passade på att dansa på bardisken, Thai-killen lånade ett par högklackade av en lady-boy och vi dansade lite. Den danske killen från morgonfesten hade tydligen gjort slut med flickvännen (hon med bröst och kuk) efter att jag somnat morgonen innan, så nu var han på jakt efter nått nytt. Jag tipsade om killen i baren på Nattklubben, men han ville ha fitta.

Flera gånger kom det in en konstig liten farbror som sålde rosor, vet inte om det blev nått sålt dock. Till slut närmade det sig stängningsdags och Thai-killen informerade mig om att jag inte kunde sova hos honom eftersom han lånat ut sin lägenhet. Antar att det var ett totalt svepskäl för att slippa.

Så jag traskade till stationen och tog tåget hem. Horkvarteren var tomma, kommersen över för den lördagsnatten. Ponte hade nu riktigt ont i halsen.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Ibland duger inte bröst + kuk.
Ibland är en redig fitta det enda som släcker törsten.

Ponte sa...

Tydligen...