söndag 18 april 2010

Nästan våldtäkt

Vaknade på fredagseftermiddagen, Thai-killen sov fortfarande gott. Försökte somna om, men det gick inget vidare. Gosade med honom tills han vaknade. Så låg vi kvar i sängen och gosade en timma och jag kom fram till att vi lär inte komma så långt som till sex heller denna gång.

Så jag fick ta initiativet och mer eller mindre våldtog honom genom att helt enkelt glida ner. Ont gjorde det, den var lite stor, men det var bara till att bita ihop. Det bästa var väl att för första gången i mitt liv tog någon mig tills han kom…

När sexandet var överstökat blev det en morgondusch, sedan ut med hunden, två olika Thaigrytor med ris till frukost en stunds gosande i soffan och så var det dags att göra oss iordning eftersom han skulle jobba i en Thairestaurang på kvällen.

Så vi traskade till Thaistället (som hade nyårsfest) där jag lämnade av honom. Själv traskade jag vidare till den Vilda baren. Kände mig mindre fräsch i samma kläder som dagen innan, men så kan det gå.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Skönt att få det överstökat.

Ponte sa...

Visst var det, fler erfarenheter...