onsdag 28 april 2010

Massagen som urartade

Hade avtalat med latinon som kom efter 2 slick att träffas hemma hos honom i onsdags kväll. Men så ändrades det till massage och meditation hos hans kompis. Hade fått instruktionen kom ihåg att ta med kondom och glid. Under dagen blev det oväntat rejält snöfall faktiskt.

Begav mig från jobbet, stressade, hann med en försenad buss och nådde fram till mötesplatsen precis i tid (hade varslat om att jag skulle vara 10 minuter sen). Vid en av hållplatserna såg jag en mycket gammal liten tant med rullator som kämpade för att ta sig in på en bar. Danskar håller igång länge…

Träffade Latinon och hans latino-kompis och så traskade vi hem till killen som skulle hålla i det. Ljus tändes, Bach spelades och vi hade avslappningsövning 4 killar i bara underbyxorna. Så satte Latinon och killen i vars lägenhet vi var i igång med att massera mig och den andra latinon. Min massage var mycket hårdhänt och jag njöt inte direkt av det, det gjorde mest ont.

Så tömde Latinon olja på min lem och började massera där, men efter en stund slutade han med det. Så skulle det bli en paus, vilken snabbt urartade, Ponte sög alla tre lemmar, Latinon var igång ordentligt och det hela slutade med att han tvingade på mig en kondom och i inoljat tillstånd tog jag honom medan de båda andra tittade på. Killen vars hem vi var i hade inte informerats om att sådana övningar fanns på menyn, men men…

Kom förövrigt sedan på att det där med kondom på inoljad lem inte är värst smart, den riskerar att lösas upp nämligen, men det var ju sent påtänkt då. Trodde att Latinon plockat av mig kondomen, för jag hoppade i underbyxorna mellan sexet och duschen men insåg att så inte var fallet. Inbillade mig halva kvällen att jag luktade tarmrester och glidmedel…

Så hoppade jag in i duschen och på ett ganska danskt maner har man en toalett 1x2 meter där man duschar hängande över toastolen. Kom att tänka på en svensk i Köpenhamn som jag en gång i tiden följt med hem, han hade inte ens dusch utan tog tvättandet under kökskranen. Kom då på att det ju var samma kille jag träffade ute för några veckor sedan. Det tog banne mig lång tid för den polletten att trilla ner…

Så traskade vi iväg efter 2,5 timmas massagekväll, Latinon skulle hem, hans latino-kompis skulle skynda sig hem innan hans pojkvän kom hem och jag begav mig in mot centrum igen.

Inga kommentarer: