lördag 17 april 2010

Fredag

På väg till jobbet igår vid dagens första byte ser jag plåstret från helvetet som tydligen försöker övertyga konduktören att få åka sista biten gratis. Sådana gånger önskar man att man hade trenchcoat och slokhatt så man kan gömma sig. Istället blandade jag mig med folket eftersom jag tvungen att passera honom på en 3-4 meter bred yta och han var vänd åt mitt håll. Lyckades slinka förbi obemärkt turligt nog.

Resten av dagen var väl OK, bestämde mig trots att jag lovat mig själv motsatsen, att ta en after work men sedan åka hem. Lyckades faktiskt för första gången att åka hem en kväll när jag hade ledigt dagen efter. Är mycket stolt och fortfarande jättetrött. Men jag måste säga att det jobbiga tradiga folket var en stor del i mitt hemåkande...

Förkylningen verkar bättra sig, även om det gick åt 100 näsdukar måndag-onsdag. Skinnflåddheten under näsan börjar nu bättra sig också, hade nästan skavsår.

Har idag testat min nyinköpta butt plug, lite stor, men jag vänjer mig kanske...

1 kommentar: