onsdag 5 november 2008

Sex med Spicy

Varning: Människor som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Det började med att han dök upp och han var lika snygg, rolig och trevlig som jag mindes. Vi snackade och kollade på TV, käkade lite och till slut åkte kläderna av för det var dags att sova. Så här efteråt inser jag att jag borde ha låtit det var så och sovit gott med en varm man i sängen, men det gjorde jag ju inte...

Det började med att jag tafsade lite, klämde och kände lite och bara sådär så hade hånglet övergått till påbörjat sex. Tanken jag hade var att sexa lite och sedan sova, men invit blev inte riktigt så. Själv föredrar jag killar som är lite snabba i sängen och det kan man inte beskylla Spicy för. Efter en timma började jag undra om det inte var så att han led av samma avtändande totala prestationsångest som jag hade för något år sedan.

Han kämpade vidare och jag ville egentligen lägga mig och somna, man känner sig inte så attraktiv när den andre killen måste tokkämpa för att ha lite halvstånd överhuvudtaget. Men efter närmare 2 timmar kom han iallafall, då var jag mycket mycket trött och ångrade mig att jag ens började med nått sexande, vi skulle halt enkelt ha sovit ihop.

Vi får se om det blir någon mer gång, vad vet jag. Han var dock helt OK att sova med och jag tror vi håller det där nästa gång om det nu blir en nästa gång för det var ett av de sämsta sexäventyren so far, jag blev så negativt överraskad av det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad var det för typ av sex?
Tafs?
Oral?
Penetrering?
Tell me, boy!

Ponte sa...

Du tänker då bara på snusk och här försöker man spela lite pryd och vad får man för det ;)