tisdag 4 november 2008

Lite jobb och lite annat

Det är lite kul att se hur människor hanterar osäkerhet. En av de största händelserna på flera år på jobbet skulle hända igår, men fortfarande har ingen vågat fatta de viktiga besluten och liksom ta tag i situationen. Mycket frustrerande för alla inblandade, tur man för en gångs skull inte är värst inblandad och att det inte förväntas av mig att jag ska annat än svara på lite frågor...

Ikväll har jag minsann lagat ost- och skinkpaj, men som vanligt gräddade jag pajskalet för kort tid, så det blev mycket uppblött av fyllningen, typiskt. Men jag har lunch till imorgon iallafall.

Imorgon får vi se om Obama vann, lite spännande är det trots allt, kommer de att rösta som de sagt eller kommer de att rösta på högerfarbrorn är ju frågan... Om 12 timmar vet vi nog.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imorse kl 05 visste vi. Glädjen var stor.

Bättre lycka med pajskalet nästa gång. Du är så händig!

Ponte sa...

Man kan göra så mycket kul med ett par händer...