fredag 21 november 2008

Förslag

Ikväll hade jag planerat att åka till Danmark och träffa kompis H, men jag vet inte om det är någon bra idé. Fast det kan ju ha sina fördelar också. Det var länge sedan jag träffade H, han har varit på resande fot sista tiden, han som tidigare inte varit längre bort än London har nu sett sig om i världen lite, det är han värd kan jag meddela. H må vara en Drama Queen av Guds nåde, men han är en snäll och bra människa...

Någon hörde av sig igår och ville ha en dejt, men jag avstyrde det på ett fint sätt. Jag tror det är läge att sluta vara social och snacka skit med folk på homobar, för det verkar bara komma surt efter. Eller så kanske jag ska hålla mig till att bara tala med icke-svenskar, det fungerar möjligen också. Svenskar verkar bli så positivt överraskade när någon snackar med dem i en bar helt utan anledning, så de sätter liksom koppel på en och man kommer aldrig loss...

Nåja, ska jag ta min välbehövliga vila hela helgen eller ska jag ut och öla med kompis H, några förslag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Det behövs fler fina och bra människor! =)

Anonym sa...

vila

Ponte sa...

Tennis - Det gör det verkligen, speciellt av den sorten som gillar rött bubbelvatten

Anonym - Vila, öl eller slamp är svårt...

Anonym sa...

Vila.
Du behöver det.

Ponte sa...

Det är frågan om du inte har rätt i det...