onsdag 12 november 2008

Nakenfest

Ibland är man ju lite feg, har fått ett förslag om ett litet evenemang i helgen, men jag vet inte riktigt om jag fixar att traska omkring naken med en massa nakna män omkring mig i en bar. Man är ju lite blyg, tänk om man liksom ofrivilligt råkar på att "visa intresse för någon", det är ju lite lättare att det går obemärkt förbi om man har kläder på ju... Ska jag åka på det eller inte är ju frågan?

När jag är själv ute och härjar så kan man ju lyxa till det och hitta på lite märkliga saker, men när man liksom är ute med någon så blir det ju lite extra pinsamt på nått vis, speciellt att traska omkring näck bland en massa okända. Och någon annan jag känner hänger på sådana evenemang ibland, det gör ju det hela ännu värre faktiskt... Nåja, jag har ju några timmar på mig att komma fram till ett beslut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle inte åka.
Du åker.
Ha så KUL.

Hasan sa...

Du måste nästan åka, för jag är jättenyfiken hur det kommer att gå för lilla Ponte på nakenfesten. Haha.

Ponte sa...

Kim - vi får se. är skeptisk...

Hasan - det går säkert inte bra, men men. Hänger du med?