tisdag 11 november 2008

Hett och kryddigt kanske?

Spicy ville komma och hälsa på någon natt i veckan, låter som en bra grej, sover mycket gärna med någon och speciellt honom. Men sex lär det inte bli den här gången, bara lite mys och lite hångel...

Han är ju en stilig ung man den där Spicy (klart fall av lammkött), så det klart man ska utnyttja honom till det jag tycker han är bäst på. Dessutom har han inga problem att hitta någon att ligga med om han känner för det, typ några gånger i veckan och det gör han ju helt rätt i.

Om han dyker upp så får det bli film och så fixar jag lite mat och så kan vi gosa i soffan under tiden, nakna under ett täcke kanske, vad vet jag. Jag blev ju negativt överraskad förra gången, så hångel får det bli tror jag.

3 kommentarer:

Daniel sa...

Ha det så skoj på din hångelfest!
Ta bilder sen så vi får se!

Anonym sa...

Bra där.
Mys är bäst.
MYS!

Ponte sa...

Daniel - Det hoppas jag!

Kim - Jag har ju ingen italienare, men men...