onsdag 5 november 2008

En hunk

Snart har halva veckan gått och med det är det bara 3,5 veckor kvar, härligt!

Såg nyss en mycket fin hunkig man som i sakta mak passerade utanför fönstret samtidigt som han snackade i telefon, en sån vill jag ha, mannen inte telefonen.

Vet inte hur jag ska hantera Spicy, det kommer inte att bli mer än att sova ihop någon gång och lite sex på det, så jag känner inte riktigt för att engagera mig värst mycket. Men jag sover gärna med hans nakna kropp igen, absolut, men jag kan inte påstå att det var nått kul sex. Vi får se, ska fundera ut hur jag ska skriva vidare om förra veckans händelse, men det är inte så lätt att få till det anonymt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Attans. "Inte kul sex" kan man vara utan!

Ponte sa...

Nja, det kanske blir bättre andra gången, men i det här fallet är jag tveksam...

Anonym sa...

Och när kommer detaljerna?

Ponte sa...

Snart...