tisdag 15 september 2009

Kramkalas men inte mer

Lördagen fortsatte och Ponte hamnade i Dansbaren, men kom aldrig längre än ett par meter in i lokalen där jag träffade några bekantingar och tog plats med dem, mycket trevligt. Fick kramas hur mycket som helst även om det var med en kille jag inte hade några idéer om att göra mer än kramas med.

Så traskade bekantingarna hem och jag sökte mig vidare till Nattklubben. Den megahete från i söndags var där, men det visade sig att han var hetero dessvärre, men det var säkert lika bra. D-kändisen var också där, men han var väldigt upptagen med sin kompis så min blyghet gjorde att jag lät honom vara ifred.

Träffade också en kul, snygg och trevlig bekanting, men han var ute efter en kille jag ofta ser där, han ser ut som Runars lillebror ungefär och var som vanligt tokfull... Men jag fick iallafall krama min bekanting ordentligt, han är mycket kramvänlig. Så blev det stängningsdags och jag såg ingen mindre än plåstret från helvetet och bestämde mig för att hinna med nästa tåg för att slippa honom, språngmarsch till stationen klockan lort på morgonen är ingen hit, men jag hann precis.

Ännu en lördag utan någon man i säng, det börjar nu bli en trend, snart 2 månader sedan man senast hade någon tur, inte bra...

3 kommentarer:

Kim M sa...

Två månader är ingenting.
Nada.
Sluta klaga.

Anonym sa...

Jag har en kompis som firade ett-årsjubileum utan man i måndags. Jämte även han för övrigt. //Per

Ponte sa...

Kim - Jag VILL klaga över eländet!

Per - Inte mycket till jubileum, snarare minnesceremoni...