lördag 12 september 2009

Reklam-tv

Igår bänkade jag mig framför dumburken för att se en av Pirates of the Caribbean filmerna, men det är riktigt irriterande när man får se 20 minuter film och sedan 7-10 minuter reklam. Såg hela filmen men var helt lost i handlingen. Vi gammalmodiga människor som växt upp med skogs-tv (dvs 1:an och 2:an och tillslut även 4:an) har inte riktigt tagit till oss det där med avbrott. Trodde aldrig jag skulle bli så antediluviansk att jag skulle säga "det var bättre förr"... Föredrar danska tv2 som först kör ett jättereklampaket, sedan en film utan avbrott och efter filmen en nytt jättereklampaket.

3 kommentarer:

Kim M sa...

Ja, jag säger då det.
Inte undra på att jag ser så lite på TV.
Film är bäst i datorn!

Ponte sa...

Film är bäst som porr...

Kim M sa...

Ja, ibland!