torsdag 10 september 2009

Naken vingel megahet

I söndagskväll när jag återvänt till den vilda baren och kände mig rätt onykter gick det sådär. Det hela började med att någon slet av sig tröjan, en av bartenderna visade lemmen och någon gjorde en barsugning. Efter det blev jag övertalad (det krävdes inte värst mycket övertalning för övrigt) att strippa naken, vilket jag gjorde... Så där satt man naken i baren och ingen annan följde efter. Klädde på mig en timma eller så senare när ett antal personer tafsat lite på mig.

Träffade mannen som höll 50-årsfesten i baren för ett par månader sedan, då var han döende i cancer och hade några veckor kvar, men nu hade behandlingen lyckats trots mycket dåliga odds, så han frågade hur det gick med min behandling. Fick förklara 4 gånger innan han trodde mig, det var garanterat inte mig han snackat med om det.

Frågan är varför jag nu inte gick över till att dricka vatten eller juice, men det gjorde jag inte utan mer öl skulle ner. Något mer spännande hände inte den kvällen i den vilda baren, men det var ju bara att gå vidare eftersom sista tåget hem kört. Funderade på Dansbaren, men kom på att det nog inte var någon hit, måndag morgon i Dansbaren brukar vara extremt lugnt och stilla, så det fick bli Nattklubben istället.

När jag gått till nattklubben och känt att det var mycket svårt att gå utan att vingla blev det iallafall en omgång vatten. Träffade den brasilianska transan (som var klädd som kille men med stor handväska) och en timma eller så senare hade han plötsligt klätt om, sminkat sig och satt på peruk, men han är ju snabb. Historien om hur vi möttes finns här, här och här.

När jag dök upp var det lite folk, men det tunnades ut och jag träffade någon som jag tydligen snackat med tidigare, han kom ihåg mig även om jag inte kom ihåg honom. Han var förövrigt ganska tråkig, men vem är inte det. Så när jag kände mig trött, full och uttråkad så dök han upp. In kom 4 killar och en tjej. En av killarna såg OK ut, två var inte intressanta på något sätt, men den fjärde var mega mega mega het. Mycket snygg, vackert solbränd, vältränad i vitt linne och åtsmitande slitna jeans, mums mums mums.

Fick tjejen bredvid mig i baren och hon var hur trevlig som helst. Det visade sig att hon inte kände killarna utan träffat dem på trappan på väg in. Hon hade också svårt att hålla blicken (och händerna) borta från den megahete, så vi kom överens om att hon skulle få missbruka honom först medan jag väntade i hallen... Men nu blev det inte så.

Den megahete hade slut på rökverk och undrade om han kunde få en av mig och det behövde han inte fråga mer än en gång. Fick veta vad han heter och sedan när jag försökte mig på någon form av konversation traskade han till sina kompisar istället. Borde ha gjort som islänningen och tagit en direkt tungkyssattack...

Så traskade den hetes kompisgäng vidare och jag insåg att det nu bara var en handfull människor kvar och kom fram till att jag lika gärna kunde ta tåget hem. Kom ut på gatan, vinglade, koncentrerade mig, vinglade lite mindre, gick långsamt, vinglade iallafall. Hamnade på tåget och väl här hemma skulle jag traska från stationen och insåg hur patetisk jag måste ha sett ut i morgonrusningen vinglandes på väg hem. Förstår inte hur jag blir så onykter på senaste tiden, toleransen verkar ha gått ner avsevärt sedan Pride.

Inga kommentarer: