torsdag 21 maj 2009

Jobbiga frågor

När vi så nådde in till stan i lördags började vi på dansbaren. Jäklarns vad det var fullt. Det stod 30 personer utanför eftersom det var otroligt trångt och fruktansvärt varmt. Klarade inte mer än en halvtimma trots att det ju fanns lite heta män att titta på, men varmt och trångt är jag inte helt med på...

Fortsatte sedan till nattklubben och vem springer jag på där om inte den äldre mannen. Han var lite onykter och jag hamnade i ett litet typ korsförhör och det gick inte så bra. Måste vara mer ärlig och säga "nej tack, det blir inget", istället försökte jag undvika alla diskussioner, det gick väl sådär.

Till slut så kände jag att jag inte skulle kunna svamla mer, så jag valde att gå hem istället, på den sämsta tiden, så jag fick sitta på en station på morgonkvisten och vänta i en halvtimma, tråkigt...

Inga kommentarer: