måndag 23 mars 2009

Unga pågar på scenen

I torsdags så begav jag mig hemifrån tidigt eftersom jag hade en liten plan för kvällen och lyckades faktiskt till och med att hålla mig till den, ja en stund iallafall... Hamnade i kvällens första bar för lite lätt uppvärmning. Det var inte direkt många människor, men lite halvtrevligt och två herrar körde rebusar på städer, tygslott blev således Silkeborg.

Begav mig sedan till Centralhjørnet för det var show där nämligen. Det var inte alls lika många människor som förra gången jag var där på uppträdande. Det var två unga killar som spelade och sjöng, de var duktiga och lite söta. De började med att plocka fram en varsin registreringsskylt och hängde dem på mikrofonstativen, Laura på den ena och Kirsten på den andra... Men ibland kallas de Wonderboys på affischerna, men men.


Bilden kommer från Centralhjørnets hemsida www.centralhjornet.dk

Träffade på en bekanting under uppträdandet och tänkte finta bort honom genom att gå i pausen, men det fungerade inte, han halsade sin halva fatöl och hängde med, typiskt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Centralhjørnet i våra hjärtan!
Laura och Kirsten i våra herrunderbyxor.

Anonym sa...

Ingen strippdans?

Ponte sa...

Kim - Nja, de var väl lite väl unga kanske...

Tennis - Det var klent med stipp, allt för klent