torsdag 5 mars 2009

Kvinnor

Jag säger då det. En av vännerna av kvinnligt kön hade föreslaget en drinkkväll ikväll, men hon dök inte upp, någon annan var sjuk, någon hade bytt mobilnummer och någon var bortrest. Så vi var bara två som fick ett par öl och lite snack i en bar. Men fördelen var ju att man kom hem i rimlig tid och inte ens värst onykter. Inget ont som inte har nått gott med sig eller hur det nu var...

I kväll ska Ponte i säng tidigt och sussa gott som fan, dessutom ska han lyfta av luren på den ena telefonen och lägga mobilen (som är på ljudlöst) i köket. Inget ska störa min skönhetssömn är tanken, men bara för det kan jag tänka mig att det blir bussolycka, inbrottsförsök eller nått annat hädiskt före kl 7 imorgonbitti...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag säger då det!

Sov nu länge och gott.

Ponte sa...

Hade just vaknat när du kommenterade, men inga dramatiska natthändelser blev det...