torsdag 5 mars 2009

Och så händer det något

Den här veckan blev inte som planerat kan man väl säga. Planen var att hänga i hemmet, spela dataspel och fixa jobbansökningar, men igår ringde en av mina kollegor och undrade om jag akut kunde komma förbi snarast, så det gjorde jag och blev kvar till midnatt. Idag blev det till att ta sig tidigt ur sängen och göra klart det som inte blev klart inatt.

Nu blir det utgång med vännerna, det var länge sedan, så jag tror nog det blir skoj, men inte någon lång kväll för min del iallafall, är trött efter 5 timmars sömn inatt... Har dock fixat de två mest akuta ansökningarna nu på eftermiddagen och ska fixa övriga imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

5 timmar är mycket, så sluta jiddra.
Hoppas du har kul iaf.
Det är du värd.

Ponte sa...

Jodå, lite kul ibland...