torsdag 16 augusti 2007

Sex i skogen

Igår fick jag ett sexförslag från någon bara 5 mil bort på den gamla goda Qruisern, det var verkligen inte långt ifrån att jag hade hoppat på erbjudandet i min desperata uttråkad-het. Men idag blir bästa dagen på länge, jag ska nämligen åka hem ikväll, underbart...

Alla bara tjatar om att de vill ha semester, men jag vill mest bara slippa, för då har man en giltig anledning att stanna hemma, ska nog hålla mig till långweekends framöver tror jag. Igår höll jag mig på gott humör med Olas jamtskola, en samling texter med märkliga jamska ord, klart underhållande med titlar som "Tåkkerdän tyllmeisa", "N räkton glissegomias" och "Te bränn slappra si"...

Så idag blir det till att farvälklappa hästarna och hälsa på de sista släktingarna för att sedan dra mig mot flygplatsen och åka hem. Lovely!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Långweekends är bäst!
Kom till Sthlm snart.
Du är saknad.

Strunta i karlarna i skogen. You can do better.

Anonym sa...

Jaaa, kom till Stockholm snart igen!

Ponte sa...

Darlingar, jag får kanske ta och göra det...