fredag 17 augusti 2007

Ännu en fredag med synd förhoppningsvis

Nu har jag fått ätit fiskgratäng, mums, och ska göra mig iordning och åka till Köpenhamn igen. Ska se om jag hittar några nya spännande ställen, om jag har modet att ge mig iväg till Frederiksberg dvs. Men framtiden får utvisa det.

Så på med raggningsstassen, försöka få frisyren att se halvacceptabel ut (det brukar inte funka, men men) och fram med allt mod jag har så jag vågar snacka med någon jag inte känner eller nått och hoppas på att charmen fungerar... Antar att bastuklubb är enda sättet att få se en halvnaken man för en blyg tönt som mig, men man kan ju alltid försöka bli berusad om inte annat. Ha en kul fredagkväll och ta hand om er i nattens vingel och vimmel!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Blyg tönt" my ass.
Du är bäst.
Så det så.

Anonym sa...

Bastuklubb låter lite läskigt. Massor med bögar kommer till Helsingfors för att bada bastu och blir helt förtvivlade när de går dit och hittar barnfamiljer där. ;)

Ponte sa...

Kim - your ass, it's just lovely...

Tobson - Oj vad förvånade de måste bli, men då får de sitta och kolla på nakna fäder en stund istället