torsdag 30 augusti 2007

Öppet för fler snaskiga rapporter...

Så här blev resultatet:

Hur ska jag göra?
Säga JA
0%
Säga JA men kräva ett öppet förhållande
12.5%
Säga JA och vänsterprassla
12.5%
Säga NEJ men inte stänga dörren helt
37.5%
Säga NEJ
37.5%

Men jag tror jag väljer att säga nej men inte helt stänga dörren. Jag är inte redo för det och därför kommer det bara att leda till mer olycka om några veckor, helt i onödan. Så då anser jag mig vara helt singel och redo att ge mig ut på Köpenhamns köttmarknad igen... Och ingen av dem som röstat trodde på relationen och röstade JA, eller var det i förhoppningen att få fler snaskiga rapporter?

Fast nu har jag dåligt samvete, för Vikingen var ju den som kröp till korset och erkände att han hade fel, fast felet ju delvis också var mitt och då dumpar jag honom, usch det känns inte bra alls...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte bli ihop bara för att man tycker synd om någon och inte vill vara elak.
Du gör rätt, hjärtat.

Anonym sa...

Ja helt rätt! Att stänga dörrar helt känns ju trisst, låt den stå på glänt!

Ponte sa...

Kim - du har så rätt, men lite dåligt samvete har man allt...

Tennis - jag är inte den som stänger dörrar om jag inte måste, så den får vara lite öppen, man vet aldrig...