söndag 26 augusti 2007

500 för en avsugning?

Fredagskvällen tillbringades i bar minsann, min plan var att inte bli full och att inte komma hem till kompis H (där jag skulle sova) alltför sent och för en gångs skull infriades de båda planerna. Det var mekanikerparty i en av barerna, så jag trodde det skulle vara tokmycket folk, det var det inte i början. Men några stammisar jag känner var ju där, så det blev lite snack och lite öl och när Pride Square stängde kl 10 rasade männisorna in. Trevligt...

Så när jag lätt onykter gick vid midnatt så var det nästan fullt och porrfilmsvisningen i det avgränsade "bakrummet" var poppis, så det kanske de fortsätter med, vem vet. Fick ett erbjudande jag kunde tacka nej till, en full äldre man ville betala mig 500 kr om jag gav honom ett blow job, mitt svar blev nått i stil med "inte en chans i helvetet". Då blev han irriterad och vinglade hemåt. Usch och fy för sånt...

Men i övrigt avlöpte fredagen lugnt och sansat eftersom jag hade en lördag att ta mig igenom...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är värd sååå mycket mer än 500 spänn.

Ponte sa...

600?

Anonym sa...

700 000 000 000 000 000 000 000 €

Ponte sa...

Finns det så många?

Anonym sa...

Det måste det göra om det ska bli någon affär!

Annars kanske en skedning kan funka som valuta.

Ponte sa...

Inte med honom iallafall, men du kanske ställer upp?

Anonym sa...

Det gör jag alltid. Det vet du.