torsdag 30 augusti 2007

Gårdagens fylla

Igår skulle jag på braai med mina sydafrikanska väninnor, men alla liksom ställde in, så till slut blev det en liten barrunda istället. Men alla kom sent, så innan alla kommit hade jag börjat bli onykter redan. Och efter ytterliggare att par öl, så rumlade man hemåt i natten, men trevligt blev det även om jag fick några rejäla gliringar om hur dum jag varit mot Vikingen, men men...

Såg en tokläcker kille när vi var ute och tog rökpaus, men han visade bara intresse för sin flickvän, sabla otur, vad ska han med henne till? Långt brunt hår med massor av ljusa slingor kan vara så hot på en snygg kille med en fast och fin kropp. Jag hade svårt att hålla tungan kvar i munnen men man bränner sig så illa om man tappar ut den. Antar att jag vrålstirrade, men det bjuder jag på, alltid irriterar man någon, lovely...

Fast och fin kropp påminner mig om att jag måste försöka ta mig i kragen och tappa ett par tre kilo som jag inte behöver, eller försöka flytta dem 4 dm högre, dvs till bröstpartiet...

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Fast och fin kropp" hahahahaha.
Du är rolig du.

Ponte sa...

Kan vara bra att ha...

Anonym sa...

Skall vi göra en bröstoperation tillsammans!?

Ponte sa...

Japp, då kanske man kan få mängdrabatt, eller så får man skaffa en tight T-shirt med texten "Öl byggde denna kropp"