fredag 13 augusti 2010

Sista världsdelen

Så är vi bara 2 veckor efter...

På fredagen efter jobbet blev det så utgång igen. Det visade sig vara en osedvanligt tradig kväll och dessutom var jag dödstrött efter att ha varit på after work varje kväll hela veckan. Mer om dem här.

Trots att det var lönefredag så var danskarna inte ute och roade sig. Funderade på att åka hem när jag fick sällskap i baren och för att göra en lång historia kort så spenderade jag resten av kvällen i den Vilda baren och på Dansbaren tillsammans med honom. Och efter en mycket riskabel cykeltur med mig på pakethållaren och chauffören lindrigt nykter så vaknade jag i hans säng nästa morgon.

Var det ett bra score? Nej, men enda anledningen till att jag följde med var att jag ju saknade en världsdel på min sexkarta och det kunde han tillföra. Så nu är alla världsdelar avklarade (ja utom Antarktis).

Fick en mugg kaffe när han torkat av sig diverse vätskor, snackade lite och traskade sedan ut på gatan. Var lite lost, men hamnade snart på ett ställe där jag passerat förbi tidigare och hittade vidare. Funderade på att spendera en stund på annat och fortsatta ut på kvällen, men valde att avstå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken världsdel var det då, som va den sista för dig(förutom ant.)?

Ponte sa...

Oceanien glömde jag visst att skriva dit...