torsdag 12 augusti 2010

Armkonst

Så nådde jag Morgonvärdshuset på söndagsmorgonen, även om jag var trött och egentligen borde ha gått hem och sovit. Hade ju redan missat en natt under veckan och var nu inne på den andra.

Bartendern var ung och väldigt ointresserad av att göra nått. Han ville mest att kunderna skulle sluta stå där vid disken och beställa. Men jag fick ett märkligt men ganska skoj samtal med folket omkring mig, allt var bara märkligt, de var onyktra och hörde inte riktigt vad den andra sa, så de gissade lite. Så dök en av de yngre stammisarna i den Vilda baren upp och sedan blev det in i dimman. Vet inte riktigt hur många shots det blev, men lite väl många. Kände mig lätt osammanhängande när jag traskade iväg vid lunchtid.

Begav mig till parken och sov på en gräsmatta tillsammans med en massa folk som läste, solade, latade sig eller vilade. Det gick utmärkt. Vaknade efter 2 timmar, lite stel, men klart piggare.

Traskade till den Vilda baren, träffade killen jag shottat med på morgonvärdshuset, han var nu väldigt sliten och jag kände mig förhållandevis pigg (efter omständigheterna). Efter en stund hade han somnat vid bardisken och inte ens isbit innanför t-shirten hade någon effekt. Någon av de andra stammisarna ritade lemmar och skrev små meddelanden på hans armar med en tuschpenna. Bland texterna fanns: "Jag vill ha fitta!" och "Kör in den bara".

Var nu rätt trött och de två jag samspråkade med skulle hem, så jag följde deras exempel. Men medan jag drack upp fick någon av de andra som varit ute hela natten sin lem sugen i baren efter att jag fått hjälpa honom av med sin cock ring, han var för onykter för att lyckas få av den själv nämligen. Kan förövrigt tillägga att på en afterwork veckan efter sprang jag på honom och han undrade om det var jag som sugit av honom, men så var det ju inte.

Åkte hem, tåget blev nästan en timma försenad och jag har nu en fin omgång krav att skicka till Skånetrafiken. På 10 köpenhamnsresor var jag vid 5 tillfällen så mycket försenad att jag kan kräva en ersättningsbiljett. Förövrigt anser jag att ledningen för DSB-First bör sparkas och åtalas för tjänstefel.

Inga kommentarer: